iamtonysexual:
draw Naruto style. yes I went there. ahahahaha. I bet you would have cat summons, just saying. *ninja face*

artsycrapfromsai:

image

I actually got two naruto asks, so I decided to do early pre-timeskip and post-timeskip

its kinda amazing how much it changed, tho i personally prefer pre-timeskip

do people in naruto even have freckles

i’d be a pretty shitty ninja tbh

#i want you to know that naruto fucked up my art style for all of middle school and part of high school 

…I honestly have no response to that except to say I had Naruto drawings I wanted to burn when I looked back at them and I feel that sentiment.  idk, pretimeskip you looks pretty murderous over there.  there was just something grittier about early Naruto.  I think you captured that really well.

saisai-chan:

31spadesdown:

booksandwildthings:

lolbl0gger:

zul-zul:

gameboyassassin:

osakandestroyer:

I GOTTA FIND OUT WHO KILLED MY DAD

Kill La Kill….

BLUE EXORCIST HELL YEA

TAMAKI SENPAI

I’M GONNA BE QUEEN OF THE PIRATES!

OH DEAR I WATCHED BEELZEBUB LAST

oh dear the last one i watched was naruto on toonami
welp

fucking goddammit I just realized it’s not One Piece.  I saw a clip of Neon Genesis Evangelion today.

saisai-chan:

31spadesdown:

booksandwildthings:

lolbl0gger:

zul-zul:

gameboyassassin:

osakandestroyer:

I GOTTA FIND OUT WHO KILLED MY DAD

Kill La Kill….

BLUE EXORCIST HELL YEA

TAMAKI SENPAI

I’M GONNA BE QUEEN OF THE PIRATES!

OH DEAR I WATCHED BEELZEBUB LAST

oh dear the last one i watched was naruto on toonami

welp

fucking goddammit I just realized it’s not One Piece. I saw a clip of Neon Genesis Evangelion today.

notpeaches:

lofaf:

fun for the whole family

stinky dragon dildo

i am so happy rn

undeadseanbean:

i finished reading impel down and i dedicate this chef-d’oeuvre to ash

undeadseanbean:

i finished reading impel down and i dedicate this chef-d’oeuvre to ash

chellzisyeezus:

majorra:

OH PLEASE IF I HAD ONE I WOULD NEVER LET IT EVOLVE AND LOVE IT FOREVER

Even thee name is sweet as fuck

chellzisyeezus:

majorra:

OH PLEASE IF I HAD ONE I WOULD NEVER LET IT EVOLVE AND LOVE IT FOREVER

Even thee name is sweet as fuck

saisai-chan:

party-chan:

namibulous:

mega-byte:

niledork:

potato-thief:

thevioletgardevoir:

 
THE GIANT TERRORIST WHAT THE FUCK

the ecchi ninja
uhhhh

My Harem is full ghost.
A sexy spooky anime where I am the main character and I have a harem of spooky ghosties 0u0

My cute Robot Holyshitperfect

my little sister is an alien

The Hidden Esper mine actually sounds pretty good
a anime where I am an esper hiding my abilities from the world in fear of being judged and used while i live my normal life.

MY LITTLE SISTER IS A SAMURAI
FUCK YEAH

BE MY NINJA

saisai-chan:

party-chan:

namibulous:

mega-byte:

niledork:

potato-thief:

thevioletgardevoir:

 

THE GIANT TERRORIST WHAT THE FUCK

the ecchi ninja

uhhhh

My Harem is full ghost.

A sexy spooky anime where I am the main character and I have a harem of spooky ghosties 0u0

My cute Robot Holyshitperfect

my little sister is an alien

The Hidden Esper mine actually sounds pretty good

a anime where I am an esper hiding my abilities from the world in fear of being judged and used while i live my normal life.

MY LITTLE SISTER IS A SAMURAI

FUCK YEAH

BE MY NINJA

Click and drag each image to see your result. 

Your Race: Man

Your Company: Legolas

Your Love Interest: Kili

Your Death: You Survive

aww yiss best of all worlds baby

saisai-chan:

wecansexy:

buttastic:

magical yaoi puncher

"sluttymc cis whore" im fucking losing it 

shitty tiger bitch

"lana del beyonce minaj" are you kidding me right now

cannibulcakester:

pragbotsfromouterspace:

Anti-Joke Thor & So-Done-With-This-Shit Tony

I don’t think anyone here understands how much I love hero. 

I NEVER love the good ones or the brawny ones. 

But I fucking love Thor. 

Because he is so fucking EARNEST. 

LOKI NO

cherepaha:

sharkodactyl:

dirkinaround:

timedaquarius:

rainbowmonstrosity:

mywaywardsociopath:

demons-doctors-detectives:

snowyspeight:

gingerdean:

sabrielminificcer:

shipping-sabriel-i-am:

A Sonic cellphone.
Representative.
"You have one minute to think of your last words. Start thinking."

Sonic Glasses
The Nurse
"That looks great!"

Sonic KeyboardThe City Planner"Alrighty."

Sonic iPod
The Teacher
"Fuck yoooooouuuuu"

Sonic Blanket The Scientist "That’s really fucking messed up"

Sonic Bobby PinThe Massage Therapist"Make sure almost human records plz"

Sonic PenThe SoldierSorry! D:

Sonic glassesThe manager"Angelo I’m highly confused and I have no idea what to do. Can u help me? "
Guess I figured out my companion too

Sonic headsetCarpenterDaaawwwwww

Sonic iPod, which is RAD.Writer (also rad)I’m done if you want to come back :)

Sonic Knitting Needles
Mechanic
I will KILL you if you don’t come back with cake and vodka

Sonic Bottle of Coca-Cola
The Stock Trader
"Guess who is about to watch THOR 2!!"

cherepaha:

sharkodactyl:

dirkinaround:

timedaquarius:

rainbowmonstrosity:

mywaywardsociopath:

demons-doctors-detectives:

snowyspeight:

gingerdean:

sabrielminificcer:

shipping-sabriel-i-am:

A Sonic cellphone.

Representative.

"You have one minute to think of your last words. Start thinking."

Sonic Glasses

The Nurse

"That looks great!"

Sonic Keyboard
The City Planner
"Alrighty."

Sonic iPod

The Teacher

"Fuck yoooooouuuuu"

Sonic Blanket
The Scientist
"That’s really fucking messed up"

Sonic Bobby Pin
The Massage Therapist
"Make sure almost human records plz"

Sonic Pen
The Soldier
Sorry! D:

Sonic glasses
The manager
"Angelo I’m highly confused and I have no idea what to do. Can u help me? "

Guess I figured out my companion too

Sonic headset
Carpenter
Daaawwwwww

Sonic iPod, which is RAD.
Writer (also rad)
I’m done if you want to come back :)

Sonic Knitting Needles

Mechanic

I will KILL you if you don’t come back with cake and vodka

Sonic Bottle of Coca-Cola

The Stock Trader

"Guess who is about to watch THOR 2!!"

saisai-chan:

luccicute:

muffin-tosser:

titenoute:

Terror of the Disco Muffins
…Remind meto make a fake poster for that

Beware the worrying muffins


I got Day of the Disco Boy Bands…..
I want this movie to happen……

curse of the windy snuggly badgers…. that doesn’t sound scary at all

don’t be fooled Sai-chan.  just cuz they’re snuggly don’t mean badgers won’t fuck your shit up if you piss them off.  “EULALIAAAA!” they’ll shout before they go bloodwrath on your ass.  then again you are literally the nicest person in existence so i doubt that would happen. 
I got Beware! The Sock Puppets (why the hell am I reading this in Box Ghost’s voice??)

saisai-chan:

luccicute:

muffin-tosser:

titenoute:

Terror of the Disco Muffins

…Remind meto make a fake poster for that

Beware the worrying muffins

I got Day of the Disco Boy Bands…..

I want this movie to happen……

curse of the windy snuggly badgers….

that doesn’t sound scary at all

don’t be fooled Sai-chan.  just cuz they’re snuggly don’t mean badgers won’t fuck your shit up if you piss them off.  “EULALIAAAA!” they’ll shout before they go bloodwrath on your ass.  then again you are literally the nicest person in existence so i doubt that would happen.

I got Beware! The Sock Puppets (why the hell am I reading this in Box Ghost’s voice??)

saisai-chan:

e1ectricthunder:

renning-away-in-fright:

mayor-sofie:

zikitts:

Fuck I’m grass/grass

oooh electric/dark???

water water fuck me

Dark poison

i’m fire/ice is that good

I’m Steel/Ghost fuck yeah

perwains-lovechild:

knitmeapony:

lounestalevi:

I asked him if I could take a picture of him and he asked, “Would you like a regular pose or the Hawkeye initiative?” I didn’t know what the second one was so I went with it just for kicks. I’m glad I did.

Bless all the Hawkeye Initiative cosplayers

I’m both aroused and laughing

perwains-lovechild:

knitmeapony:

lounestalevi:

I asked him if I could take a picture of him and he asked, “Would you like a regular pose or the Hawkeye initiative?” I didn’t know what the second one was so I went with it just for kicks. I’m glad I did.

Bless all the Hawkeye Initiative cosplayers

I’m both aroused and laughing